JM Services - шаблон joomla Создание сайтов

 

Калькулятор окупності ГБО

 

 

Дизельним двигуном є двигун, паливо в якому запалюється в процесі нагрівання від стиснення. Заводський дизельний двигун не здатний працювати лише на газовому паливі, так як для займання пропану необхідна більш висока температура, ніж для дизельного палива, і досягти її в дизельних двигунах неможливо.

Середньостатистичний вантажний автомобіль споживає приблизно 30-35 літрів на 100 км. дизельного палива і наїжджає приблизно 150 тис. км на рік. При таких цифрах, питання зниження витрат на паливо стає більш ніж актуальним.

 

Враховуючи особливість роботи дизельного двигуна, досвідченими інженерами була розроблена інноваційна система управління подачею двох видів палива - Zenit Pro Diesel. Система розроблена компанією Auto-Gaz Centrum, інтегрується в систему управління уприскуванням дизельного двигуна і враховує особливість роботи дизельного двигуна останньої модифікації, включаючи ЄВРО 5. Газ подається безпосередньо у впускний колектор двигуна з урахуванням роботи каталізатора, системи ADblue та інших бортових систем, які використовуються в сучасній вантажівці.

 

Для розрахунку подачі газу використовується інформація, витягнута з системи автомобіля за допомогою підключення до системної CAN шини, блоком управління дизельним двигуном. Блок управління дизельним двигуном «враховує» подачу додаткового палива у вигляді газоповітряної суміші. Немає необхідності встановлення додаткових датчиків, крім датчика тиску у впускному колекторі і датчика температури вихлопних газів (в деяких комплектаціях автомобілів останній встановлений з заводу).

Система Zenit Pro Diesel виконує самокалібрування за атмосферним тиском, при якому працює дизельний двигун. Таким чином, електронний блок управління автоматично вибирає потрібні параметри в залежності від барометричного тиску в місці експлуатації. Корекція за атмосферним тиском дозволяє компенсувати надлишковий тиск у колекторі на автомобілях з двигунами Євро 4-5. В цих автомобілях зменшена ступінь стиснення в циліндрах скомпенсована підвищеним тиском турбонадува і існуючі системи подачі газу нездатні працювати при тиску в колекторі більше 4-х бар (в деяких режимах тиск досягає 6 бар), враховуючи, що надлишковий тиск після редуктора не більше 3,5 бар.

 

На жаль повністю замінити дизельне паливо газом не здатна жодна з систем ГБО, однак Zenit Pro Diesel спільно з редуктором Gurtner і форсунками Наnа може змінювати співвідношення спожитого палива у пропорціях від 80/20% до 30/70% (ДП/ГАЗ), що робить коефіцієнт заміщення рівним близько 40%, і це не рахуючи 10% сумарного скорочення витрат палива.

Газобалонне обладнання на дизельний двигун ми встановлюємо під ключ, проводимо повне регулювання паливної апаратури, а також надаємо власнику повний комплект документів, необхідних для реєстрації транспортного засобу, і проходження специфікації для міжнародних перевезень.

 

Що дає використання ГБО на дизельному двигуні:

- Потужність двигуна. За рахунок використання двох видів палива, потужність двигуна не зменшується. У деяких випадках спостерігається навіть її помітне збільшення, за рахунок особливості процесу горіння палива. Дизельне паливо запалюється вибухоподібно, а газ горить довше, тим самим даючи поштовх поршню в циліндрі під час робочого ходу.

- Надійність. Ресурс двигуна збільшується. Горіння газу відбувається більш рівномірно, ніж дизельного палива і газ не містить на відміну від дизельного палива настільки багато сторонніх домішок.

- Економічність. Яка б не була ціна на ДП, газ все одно залишається як мінімум в два рази дешевше, це дає приблизно 20% економії витрат на паливо.

- Окупність. Окупність системи відбувається за один цикл по заміні масла (приблизно 40 тис. км. пробігу).