JM Services - шаблон joomla Создание сайтов

 

Калькулятор окупності ГБО

 

 

Рішенням проблеми дорогої вартості палива, є встановлення газового обладнання (ГБО). Такий вид палива, як ГАЗ вважається більш економічним, а також краще впливає в цілому на роботу двигуна автомобіля, та в рази підвищує термін його експлуатації. Професійне встановлення і налаштування ГБО на ваш автомобіль, дасть можливість як мінімум удвічі скоротити витрати кожного пройденого кілометри шляху.

 

Самим оптимальним і надійним варіантом мобільних газових систем в даний момент вважається ГБО 4-го покоління. Це покоління газобалонного обладнання отримало найбільше поширення, оскільки ідеально підходить і для бензинових і для інжекторних автомобілів. Відмінність між поколіннями ГБО полягає в різних способах подачі газу і вузлах автомобіля які беруть участь в цьому процесі, всі інші складові процесу установки схожі.

 

Перше покоління ГБО, вважається лише подобою газових редукторів. Робота на ньому була нічим не краща за роботу на бензині або на дизелі. Друге покоління ГБО вже було оснащене дозуючим пристроєм з датчиками для подальшого аналізу і формування необхідного складу робочої суміші. Третє покоління газобалонного обладнання передбачало подачу газу окремо в кожен циліндр двигуна за допомогою газового інжектора та електронного управління.

 

У ГБО 4-го покоління, управління газовими форсунками відбувається окремо для кожного з циліндрів. За допомогою блоку управління, форсунки що розташовані у впускних клапанах кожного з циліндрів працюють синхронно.

 

Управління газовими форсунками у газобалонному обладнанні 4 покоління виконано окремо для кожного циліндра. За рахунок блоку управління робота форсунків, розташованих у впускних клапанах кожного з циліндрів, відбувається синхронно. Тобто, якщо застосовувати до найменування газобалонних систем аналогію з бензиновими паливними системами - "газовий інжектор", він же "газовий вприск" відповідає ГБО 4-му поколінню.

Встановлення ГБО 4-го поколінняСхема складових ГБО четвертого покоління:

1. Заправний пристрій: система для заправки газового балону.

2. Газовий балон: ємність для зберігання газу.

3. Мультиклапан: необхідний для заправки паливом і запобігає зворотному виходу, включає в себе індикатори рівня і пристрої безпеки.

4. Редуктор-випарник: перетворює рідкий стан газу в газоподібний, а також знижує тиск.

5. Фільтр: необхідний для очистки газу від домішок, вимірює температуру і тиск газу, а також тиск у колекторі.

6. Інжекторна рейка: необхідна для упорскування газу в кожен циліндр.

7. Перемикач видів палива: призначений для перемикання газу на бензин і назад, показує рівень газу в балоні.

8. Газовий блок управління: отримує сигнали від різних датчиків, визначає потрібну кількість газу для вприскування.

 

Процес запуску охолодженого двигуна повинен відбуватися на бензині. Це пов'язано зі схемою редуктора газової системи. Перемикання роботи двигуна з бензину на газ максимально автоматизовано. Рідкий газ під тиском надходить з балона в редуктор. Він у свою чергу нагрівається рідиною системи охолодження автомобіля. При досягненні необхідної температури (близько 40°C) – електронний блок управління ГБО припиняє роботу бензинових форсунок і приводить в дію газові форсунки.

 

Важливою особливістю ГБО 4-го покоління, є те, що розрахунок процесу сумішоутворення проводитися рідним автомобільним блоком управління, а електронний блок управління газової системи виконує функцію перерахунку отриманих даних у розрахунку на газ. Редуктор в ГБО 4-го покоління також знижує тиск газу і на форсунки він подається під тиском на порядок меншим, тиску в балоні.

Балон з газом, як правило, встановлюється в багажнику, у відсіку для запасного колеса. В салон автомобіля виноситися кнопка-перемикач режиму «Бензин» і «Газ-бензин» і індикатор рівня палива в баку.

 

Переваги ГБО 4-го покоління:

- відсутність хлопків;

- оптимальне і економічне сумішоутворення;

- мінімальна втрата потужності;

- розподіл кількості палива відбувається через рідний автомобільний блок управління двигуном (блок управління газової системи тільки коригує деякі параметри у розрахунку на газ);

- автоматичне керування (немає необхідності натискати кнопки - завівся і поїхав);

- завдяки правильному дозуванню подачі палива - максимальні оберти двигуна вже не небезпечні для свічок і клапанів;

- мінімальна перевитрата палива у середньому близько 10-15% (за умови правильного налаштування системи).