JM Services - шаблон joomla Создание сайтов

 

Калькулятор окупності ГБО

 

 

Частина сучасних автомобілів, особливо таких автовиробників як Volkswagen, Audi, Skoda оснащені FSI, TSI, TFSI двигунами. Це двигуни з безпосереднім вприскуванням палива у камеру згоряння. Дану технологію потихеньку починають освоювати й інші заводи автовиробників.

Відмінність такої системи від системи розподіленого уприскування полягає в тому, що паливна форсунка знаходиться безпосередньо в камері згоряння, а на звичайних двигунах у впускному колекторі.

Ще до недавнього часу, встановлення газобалонного обладнання на двигуни FSI, TSI, TFSI було досить проблематичним і поважаючі себе і клієнта автосервіси просто відмовляли клієнтам в установці. Справа в тому, що на таких двигунах, бензинова форсунка, яка перебуває в камері згоряння, піддається впливу високої температури в процесі згоряння палива. Охолоджується вона в процесі впорскування через неї бензинової суміші в циліндр. Якщо через неї не буде проходити бензинова суміш вона просто перегріється і вийде з ладу, що потягне за собою чималі витрати.

На сьогоднішній день знайдено два рішення встановлення ГБО на двигуни TSI, FSI, TFSI. Перший варіант який ми практикуємо та рекомендуємо це - впорскування випаруваного газу в колектор через додаткові газові форсунки. Однак на відміну від звичайних газових систем, для безпечного використання бензинових форсунок, системою передбачено подання через них невеликої кількості бензину. Для охолодження досить близько 10% бензину від загальної кількості палива. Отже, решта 90% використаного палива автомобілем буде газ. Як підсумок, при експлуатації ГБО на даному типі двигуна з плюсів ми маємо коректну роботу двигуна на всіх режимах, а з мінусів додаткова невелика витрата бензину.

Другий варіант передбачає встановлення обладнання, яке здійснює впорскування газу в рідкому стані в циліндр, через штатні бензинові форсунки. Такий вид газобалонного обладнання дозволяє працювати двигуну тільки на газу, однак його вартість у кілька разів перевищує перший варіант.