JM Services - шаблон joomla Создание сайтов

 

Калькулятор окупності ГБО

 

 

Виробник ГБО Prins Autogassystemen BVГБО Prins - це преміальне газобалонне обладнання, як правило, встановлюється на автомобілі преміум класу, що передбачає високі стандарти не тільки якості ГБО, але і всього сервісу. Виробництво газобалонного обладнання «Prins» здійснюється в Голландії компанією Prins Autogassystemen BV. Обладнання вважається на сьогоднішній день самим надійним і кращим серед конкурентних продуктів. Більше 25-ти років компанія вела розробку впровадження нових технологій і вдосконалення системи розподіленого уприскування парової фази газу. Система газобалонного обладнання Prins VSI є результатом клопіткої роботи для сучасних двигунів з уприскуванням палива FSI і TSI.

 

ГБО Prins поставляється в комплекті з японськими форсунками Keihin, які в свою чергу визнані самими надійними, довговічними і якісними форсунками, що витримують понад 290 млн. циклів або ж 240 000 км. пробігу. Форсунки Keihin наділені відмінними лінійними характеристиками. Різні типи форсунок призначені для двигунів з потужністю від 9 кВт до 45 кВт на кожний циліндр.

 

Всі складові ГБО Prins виробляються в Голландії та Японії. Показником довіри є те, що дану систему ГБО вибрали для установки на заводах 9 світових автовиробників. ГБО Prins сертифіковано для встановлення на такі автомобілі як Audi, BMW, Cadillac, Chrysler, Сітроен, Daihatsu, Dodge, Ford, Honda, Hyundai, Jeep, Kia, Lada, Lexus, Mercedes, Nissan, Opel/Vauxhall, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Toyota, Volkswagen. Монтаж системи відбувається відповідно до інструкцій заводу-виробника.

 

Основні складові системи розподіленого упорскування газу PRINS VSI:

 

 Редуктор ГБО Prins

Редуктор

Перетворює скраплений газ в газоподібний. Зменшує тиск газу, що подається з балона до потрібного. Відповідає 67Р-01 стандартам газового обладнання.

  • Тип - діафрагмовий, однокамерне зниження тиску;
  • Мінімальний тиск входу - 2 bar (30 Psi);
  • Максимальний тиск входу - 18 bar (260 Psi);
  • Робочий тиск - 0,6 bar (9 Psi) до 1,6 bar (23 Psi);
  • Використовуване паливо - скраплений газ (LPG);
  • Вихлоп газу - діаметр 16мм;
  • З'єднання охолодження - діаметр 16мм;
  • Маса 2,1 кг (з закриваючим клапаном);
  • Робоча температура - між -40°C і 120°C;
  • Максимальний робочий тиск - 4,5 bar (65 Psi) по R67;

 

Форсунки Keihin ГБО Prins

Форсунки

Впорскують газ в кожен циліндр. Зроблені компанією Keihin Corp (Японія). Форсунки монтуються в блоки з 2, 3, 4, 5, 6 форсунками. Відмінні лінійні характеристики. Гарантується ідеальна робота і довговічність (290млн циклів).

  • Максимальний тиск входу - 8 bar (26 Psi);
  • Darbinis slegis - 0,6 bar (9 Psi) iki 1,6 bar (23 Psi);
  • Вхід газу - 11 mm;
  • Вихід газу - 3 x 6 mm з'єднання (180/30010 180/30014), 4 x 6 mm з'єднання (180/30020 - 80/30024);
  • Маса - 0,53 kg (180/30010 - 180/30014). 0,70 kg (180/30020 - 180/30024);
  • Використовуване паливо - скраплений газ (LPG);
  • Максимальний робочий тиск - 4,5 bar (65 Psi).

 

 Електронний блок управління Prins VSI

Електронний блок управління

VSI-ECU управляє системою уприскування :

  • Вимірює сигнали двигуна, бензинових форсунок, MAP,RPM;
  • Контролює газові клапани;
  • Контролює газові форсунки;
  • Вибирає вид палива;
  • Має можливість управляти 8 циліндрами;
  • CAN-controller (2.0 b) може підключатися з OEM CAN-bus;

 

 

 

 

 

Фільтр ГБО Prins

Фільтр

Забирає з палива дрібні домішки і охороняє форсунки від пошкоджень. Також у фільтрі встановлені датчики, які вимірюють температуру і тиск палива.

  • Тип - змінний фільтр;
  • Матеріал - потрійний шар скловолокна (GDL10);
  • Максимальний тиск входу - 18 bar (260 Psi);
  • Робочий тиск - 0,6 bar (9 Psi) до 1,6 bar (23 Psi);
  • Вхід газу - 6 mm зовнішній прямий (180/80010) або повернений на 60 градусів (180/80012);
  • Вихід газу - 1 або 2, 11 mm зовнішнього діаметра;
  • Маса - 0,36 kg; Використовуване паливо - скраплений газ;
  • Максимальний робочий тиск - 4,5 bar (65 Psi).