Проста конструкція форсунок Valtek Type 30 робить їх самими ремонтоспроможними форсунками на ринку, здатними перетравлювати газ, м'яко сказати не дуже хорошої якості. Широкого поширення вони отримали і з-за доступної ціни в порівнянні з конкурентними продуктами. Проте низька ціна, супроводжується не дуже точним дозуванням газу, і порівняно невисокою швидкістю відкриття/закриття газових форсунок.
Основною перевагою форсунок Valtek, є їх вартість, що значно скорочує витрати на встановлення газобалонного обладнання. Але треба враховувати і той факт, що дані форсунки підходять далеко не на всі автомобілі. Форсунки Valtek Type 30 призначені для встановлення на двигуни, час упорскування на холостому ходу яких становить не більше 3 мс. У цьому випадку вони повноцінно будуть виконувати свої функції – економія грошей буде виправданою. Дані форсунки в основному встановлюють на автомобілі Deawoo Lanos, KIA Cerato, Dacia Logan і т. д.
Окремої уваги заслуговує можливість ремонту і можливість тарування газових форсунок Valtek. На практиці навіть були помічені випадки, коли встановлені форсунки проходили до 200000 км. до першого ремонту. Першими симптомами необхідності ремонту є перевитрата газу і гучний стукіт при роботі штоків форсунок. При ремонті проводитися промивання всіх деталей, заміна штоків і тарування (настройка висоти підняття штока). Такий простий ремонт наближає їх стан до нового.
Робочий тиск | 0,5 – 2,0 bar | ||
Максимальний тиск | 3,0 bar | ||
Опір котушки |
|
||
Напруга живлення | 12 вольт | ||
Струм споживання |
|
||
Мінімальний час спрацьовування |
|
||
Струм утримання | 1 А | ||
Час закриття/відкриття |
|
||
Діаметр вхідного штуцера | 10 мм/16 мм | ||
Діаметр каліброваних штуцерів | 1,0 – 3,0 мм (крок 0,25 мм) |