JM Services - шаблон joomla Создание сайтов

 

Калькулятор окупності ГБО

 

Ось такий от Opel Astra J нещодавно побував в нашій авто студії з завданням встановити газове обладнання. ГБО 4-го покоління дозволяє використовувати газ в якості палива, замість бензина, який і надалі продовжує дорожчати. Газ вигідніший в ціні відносно бензину, щонайменше в двічі.

Проблем з встановлення і налаштуванням в цьому автомобілі не виникло. Тороїдальний балон ми розмістили на місце запасного колеса, заправочний роз’єм під бампер. Електронний блок управління ми використали виробника Zenit (на нашу думку, та і як показує досвід, з цим обладнанням виникає менше проблем під час експлуатації в користувачів.

Завдання стояло встановити газобалонне обладнання 4-го покоління – простими словами переобладнати автомобіль на ГАЗ. Ціни на паливо в останній час стабілізувалися і довгий час тримаються в одній і тій самій пропорції – ГАЗ, як і раніше значно дешевший, а отже, відповідь на питання, «Чи вигідно встановлювати ГБО» - буде «ТАК!».

Встановлення ГБО 4-го покоління дозволить двигуну працювати на ГАЗу без втрати потужності, в той самий час, дозволяючи власникові економити на кожному заправленому літрі палива.

Черговий Mercedes-BenzМL классу переобладнаний нами на ГАЗ, на сей раз в кузові W164. Автомобіль що багато їздить, витрачає багато пального – відповідно велика частина витрат власника це пальне. Щоб заощадити на пальному люди масово стали переобладнувати свої автомобілі на газ. Цей вид палива значно дешевший за бензин, тому для людей які дійсно багато їздять встановлене обладнання окупається приблизно за пів року експлуатації. Що стосується втрати потужності, або зносу двигуна – це все стереотипи, які склалися у власників перших поколінь ГБО, або неправильно налаштованого обладнання.

Незалежно від ситуації з вартістю бензину, газ все одно рахується більш дешевим альтернативним видом палива, тобто газобалонне обладнання на автомобіль і надалі є виходом економії для людей, що багато їздять. Для нас ця Honda HR-V не перша, але у зв’язку з постійними вдосконаленнями обладнання, ми стараємося клієнтам пропонувати тільки оптимальні рішення - ціна-якість. Таким обладнанням для цього автомобіля виявилося ГБО 4-го покоління Zenit Pro OBD. 

Минулого тижня ось такий от Suzuki SX4 2017 завітав в нашу авто студію на встановлення газобалонного обладнання. Власник дуже переживав, що втратить потужність двигуна при встановленні ГБО, але нам вдалося його переконати, що різниці між їздою на газу і на  бензині він не помітить. Четверте покоління ГБО завдяки електронному блоку управління має змогу спілкуватись з рідним комп’ютером, завдяки чому розхід газу майже прирівнюється до розходу бензину, а потужність двигуна не змінюється.

Ось чергова наша робота. На цей раз до нас приїхав Mercedes S-Class (W221). Автомобіль їздить досить багато – настільки досить, що за нашими розрахунками встановлене обладнання окупиться власнику менше ніж за пів року. Встановлення ГБО дасть змогу власнику заправляти на заправних станціях не бензин, а газ, який біль ніж вдвічі дешевше. 4- покоління ГБО при правильному налаштуванні, ніяк не вплине на потужність й знос двигуна – а перерозхід палива буде коливатись від 10 до 15 відсотків.