JM Services - шаблон joomla Создание сайтов

 

Калькулятор окупності ГБО

 

Ось на такий великий автомобіль нещодавно нам довелося ставити газобалонне обладнання преміум сегменту Prins VSI. Це обладнання рахується найкращим на ринку, і найдорожчим. Всі компоненти підбираються на автомобіль комплектом, з відповідним набором кріплень, редуктором необхідної потужності, і німецькими форсунками Keihin. Це вже другий по ррахунку Toyota Land Cruiser 200, на яку ми пропонуємо саме це обладнання. Автомобіль дуже не економний і встановлення газобалонного обладнання, дозволить власнику, що багато їздить заощадити, чималеньку суму на пальному.

Минулого тижня ось такий от Subaru Forester завітав в нашу авто студію на встановлення газобалонного обладнання. Власник дуже переживав, що втратить потужність двигуна 2.0 при встановленні ГБО, але нам вдалося його переконати, що різниці між їздою на газу і на  бензині він не помітить. Четверте покоління ГБО завдяки електронному блоку управління має змогу спілкуватись з рідним комп’ютером, завдяки чому розхід газу майже прирівнюється до розходу бензину, а потужність двигуна не змінюється.

На цей Subaru Forester ми встановили наступне обладнання:

Ще одна з наших останніх робіт по встановленню ГБО. На цей раз робоча Chevrolet Lacetti. Підраховуючи витрати, підприємство, що замовило в нас цю роботу, зрозуміло, переобладнання автомобіля на ГАЗ знизить витрати на пальне і окупить витрати на обладнання доволі швидко. Як ми вже писали неодноразово, встановлення ГБО дозволяє використовувати в якості палива зріджений ГАЗ. Його ціна на заправних станціях значно нижча за вартість бензину, а розхід на 100 км, при правильному налаштуванні збільшується приблизно на 10 відсотків. Потужність двигуна при цьому всьому залишається незмінна.

При встановленні ми використали наступні комплектуючи:

Незалежно від ситуації з вартістю бензину, газ все одно рахується більш дешевим альтернативним видом палива, тобто газобалонне обладнання на автомобіль і надалі є виходом економії для людей, що багато їздять. Для нас ця Skoda Octavia Tour не перша, але у зв’язку з постійними вдосконаленнями обладнання, ми стараємося клієнтам пропонувати тільки оптимальні рішення - ціна-якість. Таким обладнанням для цього автомобіля виявилося ГБО 4-го покоління Zenit Pro OBD. 

От такий от 8-ми циліндровий Range Rover Sport з об’ємом двигуна 4.4 нещодавно приїздив в нашу автостудію з метою встановити газобалонне обладнання. Двигун автомобіля досить потужний, і не вважається м’яко кажучи економним, тому власник і прийняв рішення переобладнати автомобіль на газ. Ціна на даний вид палива на заправних станціях продовжує відрізнятися в меншу сторону – тому ажіотаж на ГБО не спадає. Нагадаємо, що встановлене 4-те покоління ГБО ніяк не впливає на потужність чи надійність силового агрегату.

Газобалонне обладнання 4-го покоління робить можливим використання на автомобілі в якості пального зріджений ГАЗ Пропан. Особливість 4-го покоління в основному полягає в електронному спілкуванні автомобільного комп’ютера і газового. Це спілкування дозволяє тонко індивідуально налаштувати кожен електронний блок управління під конкретний автомобіль і під конкретний стиль їзди. От і на цей Peugeot Partner перед нами поставили задачу встановити ГБО. Комплект обладнання, що ми встановили включає в себе: