JM Services - шаблон joomla Создание сайтов

 

Калькулятор окупності ГБО

 

Багато з тих, хто тільки замислюється про встановлення ГБО бояться того, що використання автомобільного газу - небезпечно. Хоча, досвідчені установники стверджують інакше.

Мало того, монтажники і продавці газобалонного обладнання надають вагомі доводи того, що використання ГБО навіть більш безпечно, ніж використання бензину.

 

Давайте розглянемо більш детально ці доводи та постараємося розібратися.

Принцип багаторазового дублювання пристроїв безпеки - основний принцип при розробці і виробництві ГБО.

 

Газовий балон.

Газовий балон виготовляється з високоякісної сталі товщиною від 3 до 4 мм. Прийнято вважати, що робочий тиск - 16 атмосфер, хоча в дійсності тиск, при якому працює система, не перевищує 10 атмосфер. Після того, як балон зійшов з конвеєра, його перевіряють рентгеном. Це дозволяє на ранньому етапі виробництва виявити тріщини та інші дефекти виробництва. Пізніше, оператор перевіряє зварні шви і відкидає підозрілі балони.

Після цих перевірок балон накачується повітрям до 25 атмосфер і занурюється під воду. Це - перевірка на герметичність виробів.

Відповідно до європейських стандартів, один балон з тисячі випробовується на розрив. Як показує практика, балон, розрахований на експлуатацію при 16 атмосферах, розривається при тиску від 80 до 100 атмосфер.

 

Мультиклапан.

Мультиклапан має до безпеки саме пряме відношення, адже він оснащений поплавком, що відсікає газ. При наповненні балона газом на 80% мультиклапан блокує надходження газу в балон. Чому заповнення балона на такий обсяг оптимально? Вся справа в тому, що це не дає створюватися надлишкового тиску при нагріванні автомобіля, наприклад, на сонячній стоянці. Адже температура кипіння газу становить до 40 градусів за Цельсієм. Газ в балоні буде кипіти і випаровуватися лише до тих пір, поки не утвориться газова насичена подушка, потім почнеться процес саморегуляції.

 

Також, мультиклапани відрегульовані так, що, якщо тиск перевищило 20-25 атмосфер – відбувається вихід газу з системи. Куди ж стравлюється газ? Для цього встановлюється вентиляційна коробка, через яку по вентиляційних каналах газ виводиться за межі кузова автомобіля. Вентиляційний короб також є елементом безпеки при розгерметизації системи. Хоча, все елементи високого тиску збираються за допомогою мідних прокладок муфт, герметичність все ж може бути порушена від сильної вібрації, що є наслідком неправильного встановлення ГБО. Тому, довіряйте установку ГБО тільки висококваліфікованим фахівцям.

 

Ще один пристрій в мультиклапані, призначений для забезпечення безпеки водія і його автомобіля - швидкісний клапан. Якщо раптом буде перебита газова магістраль, газ буде виходити з системи зі швидкістю, що перевищує нормальну видаткову швидкість. Цю швидкість розпізнає швидкісний клапан і перекриває подачу газу назовні.

Але це ще не все.

 

Електронні пристрої.

ГБО має і електронні ступеня захисту. Наприклад, функція LPG-control, яка встановлена ​​на перемикачі. Вона працює так: якщо перемикач знаходиться в положенні «газ», запалювання включено, але двигун не заведений, то через пару секунд перемикач переведеться в режим «бензин». Це зроблено на той випадок, якщо залишений без нагляду заведений автомобіль з якоїсь причини заглох.

 

Ми коротко розглянули основні заходи безпеки, які, дійсно, зроблять експлуатацію автомобіля на ГБО безпечнішою, ніж експлуатацію на бензині. Більш детально Вас проконсультують і дадуть відповідь на Ваші питання, якщо Ви зателефонуєте за контактними телефонами, вказаними на нашому сайті в розділі контакти.