JM Services - шаблон joomla Создание сайтов

 

Калькулятор окупності ГБО

 

Дуже часто у щасливих власників автомобіля на ГБО виникають питання про те, як уникнути можливих проблем в роботі газового обладнання в зимовий період.
Найважливіший момент - заміна фільтрів рідкого і повітряного середовища.

 Це засновано на тому, що у фільтрах може накопичуватися конденсат, який при температурі навколишнього середовища нижче нуля може призвести до повної або часткової поломці системи ГБО.

Якщо передбачається експлуатація автомобіля при температурі нижче -10 градусів - необхідно утеплити редуктор, щоб скоротити час, необхідний на його нагрівання.

Також слід утеплити і моторне відділення. Якщо вентилятор працює постійно - радіатор утеплюється повністю.

Бажано переходити на газ тільки попередньо прогрівши двигун на бензині або дизельному паливі.
Систему газобалонного обладнання слід періодично регулювати. Ця необхідність виникає через те, що навіть на одній заправної станції в різний час може бути паливо з різним співвідношенням пропану і бутану.

Через виникнення газового конденсату може відбутися залипання клапанів. Щоб уникнути цього слід частіше чистити рейку і забезпечити її додатковий підігрів.
Форсунки також слід чистити періодично від потрапляння на них бруду.

 Якщо мультиклапанний відсікач несправний або свідомо відключений, то не варто в сильні морози залишати машину в теплому гаражі. В цьому випадку відбудеться природне розширення і газ вийде через мультиклапан. Такі ситуації часто призводять до вибуху в приміщенні від іскри вимикача та інших електроприладів.