JM Services - шаблон joomla Создание сайтов

 

Калькулятор окупності ГБО

 

Використання газу на автомобілі є менш небезпечним, ніж використання бензину. Давайте детально розглянемо питання безпеки використання ГБО на автомобілі. Та які системи безпеки використовуються в автомобільному газовому обладнанні.

 

Безпечність ГБОВиготовляється газовий балон із високоякісної сталі товщиною 3-4 мм. Вважається що тиск при якому газ зберігається в балоні в робочому режимі складає 16 атмосфер. Насправді в експлуатаційних умовах тиск рідко перевищує навіть 10 атмосфер. На виробництві, кожен балон, що сходить з конвеєра ретельно перевіряють. На багатьох заводах, де виготовляють якісне обладнання (з яким ми тільки і працюємо), кожен виготовлений балон відправляють на рентген. Де оператор детально перевіряє якість зварних швів, та знімає ті вироби які викликають підозру. Після чого балони перевіряють під тиском 25 атмосфер, що значно більше робочого тиску. Потім на певний час балони тримають під водою. Сучасні Європейські підприємства гарантують якість зварного шва, настільки точною та бездефектною, що потреби на перевірку рентгеном просто немає.

 

Європейські стандарти безпеки та якості є дуже високими, тому всі європейські виробники зобов’язані один балон із тисячі випробувати на розрив. Балон накачують під тиском до тих пір поки він не розірветься. Ті балони котрі розраховані на робочий режим в 16 атмосфер, зазвичай розриваються при тиску 80 – 100 атмосфер. Такі випробування часто проводять виробниками, при заміні партії сталі, та в інших випадках.

 

Окрім цього проведено дуже багато тестів та випробувань ГБО. Газові балони під тиском розбивали трощили та підпалювали. У всіх випробуваннях, газові балони доказали що вони є на порядок безпечнішими ніж той самий бензиновий бак.

 

На балон встановлюється мультиклапан – блок запірної апаратури, або окремі елементи запірної апаратури.

Мультиклапан багатофункціональний пристрій, і більшість функцій які він виконує безпосередньо відносяться до безпеки. З чого ж складається мультиклапан і для чого служать всі його функції?

 

 Конструкція мультиклапана ГБО

 

Розглянемо спочатку запобіжний клапан скидання газу. Головне його призначення скидати лишній тиск з балона при критичному збільшенні. Запобігає руйнуванню балона. Слід пам’ятати що газ в балоні може розширюватись і якщо балон був заправлений на 100 відсотків, а автомобіль залишається грітись на сонці, це призведе до збільшення тиску. Запобіжний клапан розрахований на спрацювання при тиску 20-25 атмосфер. При досягненні цієї позначки, автоматично відкривається клапан і скидає лишній тиск, до тих пір поки він не нормалізується. Через шланги газ виходить на ззовні, запобігаючи попаданню газу в салон автомобіля.

 

Існують два типи мультиклапанів: клас А та клас В. Мультиклапан класу А здійснює автоматичне скидання надлишкового газу, мультиклапани класу В цієї функції не мають. Хоча мультиклапани класу В рекомендують встановлювати на балони об’ємом до 50 літрів. Ми на всі наші автомобілі встановлюємо тільки мулитиклапани А класу. З цим мультиклапаном балон можна заповнювати хоч на всі 100 відсотків – це не представляє небезпеки. Хоча не рекомендовано, ви ж не хочете платити за газ, котрий при розширенні може бути скинутий з балона. Всім тим котрі встановлюють ГБО не в нас слід перед встановленням уточнити тип усього встановлюваного обладнання з монтажниками. В системі з мультиплапаном класу В, при заправці спрацює відсічення подачі газу, при досягненні об’єму в 80-85 відсотків.

 

Зворотній клапан запобігає виходу газу через заправний пристрій, після від’єднання заправного пістолета. Зворотній клапан береже руки від попадання скрапленого газу на шкіру, оскільки він може викликати обмороження.

 

У випадку, коли газова магістраль пошкоджена спрацьовує швидкісний клапан, котрий перекриває подачу газу. Цей клапан контролює швидкість подачі газу. В аварійних ситуація, коли газ виходить з балона зі швидкість що перевищує максимальну, подача газу буде зупинена.

 

Датчик вимірювання залишку палива, попередить про низький рівень газу в балоні.

Є також варіант сучасних мультиклапанів із електромагнітним клапаном. Дана функція збільшує вартість система, однак при цьому безпека збільшується в рази. Чому? При вимкненні запалювання електромагнітний клапан відключає подачу газу. На той випадок коли заведений автомобіль, залишений без нагляду водія якимось чином заглох. Газові клапани перекриваються що запобігає скупченню газу в підкапотному просторі.

 

Власникам ГБО, котрі користуються газовим обладнанням та тим хто планує в майбутньому встановити це обладнання слід запам’ятати одне з головних правил: при заправці балон заповнюється на 80-85 відсотків від свого об’єму, і не більше. Чому? Решта простір балону заповнить парова подушка, за рахунок котрої при нагріванні, обсяг рідкого газу збільшується, не викликаючи надлишкового збільшення тиску.

 

Виробників елементів для газобалонного обладнання є дуже багато, і як у будь-якій іншій сфері зустрічаються вироби більш дорого якісного сегменту та дешеві з відповідною якістю. Вибір обладнання вливає на роботу та довговічність служби системи. Тому для себе ми вибрали якісне обладнання перевірених виробників. Зате ми гарантуємо якісну безперебійну роботи системи ГБО, та її довгий термін експлуатації.