JM Services - шаблон joomla Создание сайтов

 

Калькулятор окупності ГБО

 

Незрозуміло з чим пов'язана поява великої кількості неправдивої інформації про газобалонне обладнання. Спробуєм розвінчати всі міфи...

Найчастіше, дуже прикро стає за більшість наших майстрів і так званих сервісних центрів, які встановлюють газобалонне обладнання, тому, що коли піднімаєш капот чергового автомобіля, то як правило, бачиш купу порушень і невідповідностей в монтажі. Таке відчуття, що майстри робили все по якійсь власній технології і жодного разу не читали спеціалізованої технічної літератури по установці. Результат таких робіт завжди один - це постійні скарги клієнтів на те, що автомобіль погано їде, смикається, великі витрати газу, та й до того ж ще постійний запах газу в салоні. Це все дратує і лякає власників автомобілів і це зрозуміло, адже вони ж заплатили гроші, а результату, як то кажуть, немає. До того ж, постійний запах газу наводить на думку, що це все ще й може злетіти в повітря. І частка правди в цьому є.

Встановлювати газобалонне обладнання слід тільки у професіоналів, а не у гаражних майстрів. Перед тим, як Ви вирішите все-таки віддати свій автомобіль в руки фахівців, попросіть нехай Вам розкажуть і покажуть те обладнання, яке будуть встановлювати, хто виробник (країна виробник і назва фірми), яку гарантію дають після установки. Чи займається фірма установник подальшим обслуговуванням і ремонтом обладнання, чи має в наявності запчастини для ремонту і сервісу. Попросіть розповісти, чому фахівці вибрали обладнання саме цієї фірми та які переваги воно має порівняно з іншими фірмами-виробниками. Ніколи не погоджуйтеся на установку обладнання бувшого у вживанні, навіть, якщо Вам пропонують його за дуже низькою ціною. Пам'ятайте, що з ним може трапитися все, що завгодно і, як правило, ніхто ніяких гарантій на нього не дасть.

Газова установка - це така ж важлива система в автомобілі, як і заводська паливна система або гальмівна система, і від її цілісності і надійності залежить ваша безпека, вашої сім'ї та оточуючих Вас людей. Бажано, щоб вся система була зібрана з комплектуючих одного виробника. Обов'язково зверніть увагу на те, якого покоління пропонують Вам установку. Від цього буде залежати правильність роботи всієї системи газобалонного обладнання і роботи інших систем автомобіля.

Після монтажу ГБО Вам обов'язково повинні виписати сервісну книжку, де обов'язково зазначаються моделі і серійні номери газового балона, форсунок і газового редуктора. В сервісній книжці повинен бути так само адрес та назва організації що встановила обладнання.

Міфи.

1. Від людей часто чуєш, що газ-це небезпечно. Сотні мільйонів людей у всьому світі щодня користуються газом і, погодьтеся, без нього було б погано і некомфортно. Небезпека в нашому світі, перш за все, пов'язана з людським чинником, про що ми говорили вище. Бензиновий автомобіль представляє не меншу небезпеку, ніж газовий і вже давно доведено, що займання бензину відбувається легше, ніж витік газу. Газом ми кожен день вдома користуємося, включаємо газові конфорки вони горять і не вибухають!, тобто при різкому витоку пропан - бутану з балона, буде просто горіти полум'я але він не вибухне! А з бензином зовсім недобре буде, у випадки витоку і займання буде вибух.

2. Все обладнання, яке виготовляється, проходить серйозне випробування на міцність і надійність. До того ж, світовими виробниками вже розпочато випуск чисто газових автомобілів, що говорить само за себе. Навіть "Bentley" можна купити з заводу з ГБО.

3. Автомобіль на газі гірше їде. Частка правди в цьому є. Він буде гірше їхати, якщо:

а) Ви неправильно підібрали обладнання щодо потужності вашого автомобіля або покоління ГБО не відповідає поколінню Вашого автомобіля. Кожен комплект розрахований на певний об'єм двигуна, визначену потужність автомобіля і на певну кількість циліндрів. Від цього залежить ціна. Багато механіків навмисне намагаються поставити менш потужний комплект на автомобіль, щоб зменшити кінцеву вартість. Крім того, багато економлять на якості, кількості та діаметрі трубок при установці. Скільки разів ми спостерігали застосування невідповідних типів гумових трубок. Все це веде до недовговічності і ненадійності системи. Якісні, фірмові комплекти газобалонного обладнання комплектуються всім необхідним для монтажу, аж до гайок і граверів. На це необхідно звертати особливу увагу;

б) Якщо блок управління неправильно налаштований (неправильно розрахована паливна карта). З-за цього також може бути підвищена витрата газу;

в) Якщо система ГБО змонтована з численними порушеннями.

4. Газ знижує ресурс двигуна (вбиває мотор). Знову мимо. Октанове число газу 105, а у бензину в кращому разі 95. Та і якість нашого бензину, навіть на фірмових заправках, далека від ідеалу. Велика кількість ферроциновых добавок, свинцю і сірки в бензині осідають у вигляді нагару у двигуні. Це знижує потужність двигуна, ресурс свічок запалювання і ресурс моторного масла, яке змиває це все з поверхні циліндрів. Тому моторне масло темніє і втрачає свою придатність при роботі на бензині набагато швидше, ніж на газу. На бензині ,так само, швидше виходять з ладу такі потрібні для екології і такі ж дорогі каталітичні нейтралізатори і лямбда зонди. На газу вихлопна система чиста. Теж саме відбувається і в двигуні.

Правда.

А правда полягає в тому, що використання ГБО на автомобілі, це в першу чергу екологічно. Кількість шкідливих викидів в атмосферу при експлуатації автомобіля на газу на 80% менше, ніж на бензині. Хіба це не чудово. Подумайте про майбутнє, чим ми будемо дихати через кілька років, як буде виглядати наша улюблена планета, яка вже сьогодні, не зовсім блакитна, і не зовсім зелена? Адже ми поки молоді нам не до цього, а в старості ми думаємо, як нагодувати здоровою їжею наших дітей, онуків, адже життя проходить! Якщо кожен зробить хоча б мінімум, то на загальному фоні це буде максимум для всіх нас! Це наш шанс зробити майбутнє чистим і здоровим. По-друге, істотна економія коштів на заправці автомобілів і зниження витрат на ТО автомобіля (більш тривалі інтервали заміни моторного масла, відсутність проблем з каталізаторами). По-третє, використання двох видів палива дозволяє автомобілю мати більший запас ходу.