JM Services - шаблон joomla Создание сайтов

 

Калькулятор окупності ГБО

 

Автомобіль ZAZ VIDA став доступний з заводським ГБО. В основі газобалонної системи - обладнання BRC (без контролера управління, ЕБУ) і оригінальною бінарної системи управління. Бінарна система управління передбачає управління режимами роботи на бензині і на газі.

Вона розроблена фахівцями запорізького автозаводу в співробітництві з інженерами компанії Gionix. У цій системі також використані газовий редуктор BRC, форсунки panjet, 43-літровий тороедальний газовий балон з мультиклапаном, фільтр парової фракції газу Certools.

Двохпаливний ЕБУ має низку переваг в порівнянні з окремим блоком ГБО. Він має повний обсяг даних для більш точного розрахунку необхідної кількості газу, що подається в систему. Також, в нього закладена математична модель параметрів елементів систем двигуна VIDA. Більш того, цей блок автоматично визначає тип використовуваного в системі газу і змінює параметри робочого процесу.

Форсунки panjet відрізняються тим, що піддаються регулюванню продуктивності, яку необхідно здійснювати час від часу, оскільки зріджений газ на газозаправних станціях не завжди чистий.

 

В автомобілі використаний тороедальний балон, який встановлений на місце запасного колеса, яке, в свою чергу, замінено на компактну докатку. Продуктивність форсунок перевіряли на спеціальному стенді, де є можливість контролю обсягу прокачування вуглекислого газу через кожну форсунку при імітації роботи на різних оборотах.

 

Розгінну динаміку перевіряли на чотирьох передачах в різних швидкісних діапазонах. Різниця в динаміці розгону на різних передачах і різних швидкостях становить від 0.2 до 0.4 секунди. Цей показник не помітний для людини.

Таким чином, показники, зняті з датчиків на стенді, довели, що ГБО, яке встановлюється на ZAZ VIDA не погіршує динамічні характеристики. У той же час, істотне зниження витрат на заправку автомобіля дозволяє зробити цю модель ZAZ більш доступною для середньостатистичного українця.